måndag 2 april 2012

Förhoppningsvis en ny bästa vän



Ja det här hoppas jag ska bli min nya bästa vän ;), ett knäskydd som enligt beskrivningen ska hjälpa mot akut och kronisk smärta i knät och ge smärtlindring och påskynda läkning. Det låter ju toppen, tänk om det verkligen kan vara så, ja vi får se, imorgon ska jag prova på att springa lite lätt, då har jag vilat knät från löpning i lite mer än en vecka.



Bild via

Krokodilen var det nu ja, hur är personlighetsstilen krokodilen?

Positiva egenskaper:

  • pigga
  • innovatörer
  • utrycksfulla
  • ivriga
  • inspirerande
  • frispråkiga
  • humoristiska
  • underhållande
  • spontana

Negativa egenskaper:

  • hetsiga
  • rastlösa
  • otydliga
  • orealistiska drömmare
  • virriga
  • förhastade
  • överdrivna
En effektiv krokodil är bra på att stimulera lagandan, entusiasmera andra och ser till att gruppen arbete och resultat uppmärksammas av andra. Medan en ineffektiv krokodil tappar kontakten med verkligheten, är oseriösa och går så fort fram att övriga gruppmedlemmar inte hinner med.

Jäpp, det var krokodilen det, hittar ni er stil? (Har i tidigare inlägg skrivit om uggla och St Berhard) Sedan är det bara noshörningen kvar, den ska jag beskriva imorgon om tiden räcker till, för imorgon fyller äldste sonen år, tänk han blir 13 år min lille gosse, ofattbart, han har ju snart kommit ikapp mig ;).

"En sann vän ställer sig aldrig i vägen för en - om man inte är på väg utför" Källa okänd

Ha det riktigt bra!

Kram Jennifer

3 kommentarer:

  1. Nu börjar jag känna igen mig. Men inte helt. Är nog en korsning.. kanske en noshörningskrokodil. En med fina horn ;)

    Hoppas knäskyddet fixar biffen!
    Massor av Kramar
    Pavvis

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att skyddet kan hjälpa dig, ta det lungt bara. Smärtan är ett sätt för kroppen att säga ifrån!

    Tycker verkligen om dina härliga citat, så tankvärda. Tack för dem!

    Ha en bra dag och gratta storkillen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att knäskyddet ska hjälpa dig.
    Är nog en blandning av flera djur, ska bli spännande att läsa om noshörningen också.
    Vår son fyller 14 år i år och jag tycker inte att det är länge sedan han föddes, vår lilla groda. Nu har vi samma storlek på skor och det skiljer knappt 10 cm i längd.
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!