fredag 13 april 2012

Så underbart



Oj vilken härlig dag det har varit idag. Jag blev hämtad tidigt på morgonen av storasyster och så bar det iväg mot Loka Brunn där vi mötte upp en av våra småssytrar. Vi började morgonen med en Orientalisk stund som var en blandning av Thai Chi och Chi Gong, det var jättehärligt och ett bra sätt att landa. Sedan var det dags för min Aroma Wrap, hur härligt som helst, helkroppsskrubb och massage. Verkligen lyxigt att bli så ompysslad under en timme. Sedan blev det bad i diverse pooler.







Det var så varmt inne i "vattensalongen" så det var svårt att ta bra bilder för linsen immade igen hela tiden :).

Efter att ha njutit i badet så var det dags för lunch, och vilken lunch, så mycket gott och jättefin lunchlokal så jag skämdes lite eftersom jag gick dit i mina träningskläder :). Efter att ha tryckt i sig alltför mycket mat så var det ritikgt skönt att gå en liten promenad.






Jag hade med mig diverse träningskläder till diverse olika träningstyper men det var så härligt inne i badet så jag hoppade över träningen helt och hoppade i badet igen efter promenaden.

Tack mina kära systrar för en underbar dag, jag hoppas att vi kan göra om det någon gång!

Jag kan verkligen rekommendera Loka Brunn, jag längtar redan tillbaka :).

Hoppas ni haft en riktigt bra fredag och sussa sött, det kommer jag göra!

Kram Jennifer

13 kommentarer:

  1. Men åhh du, det både ser och låter underbart!
    Vilka härliga bilder.
    Kul att ni hade en fantastisk dag tillsammans :-)

    Kram och sov gott

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vad härligt att vara på Spa och umgås med dina systrar! Loka brunn ser verkligen fint ut, förstår att du längtar tillbaka! Ha en fin helg stor kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Hej, vad underbart det låter. Ha en fortsatt bra helg! Kram Linnéa

    SvaraRadera
  4. Åhhh här var det stil! En kristallkrona i badhuset, me like♥
    Vilken underbar dag du ser ut att ha haft. Samt underbara bilder du bjuder oss på!

    kram CC

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är inget big fan av kristallkronor, men där var det superfint och det såg så härligt ut! Kram Jennifer

      Radera
  5. Vilket underbart sätt att få börja sin dag på! Lät hur mysigt som helst :) Vad fint det var där! Hoppas du är fulladdad av härlig energi nu :)

    Tess

    SvaraRadera
  6. Låter helt underbart att få tillbringa tid på ett sådant ställe!:)
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Det där såg ju inte dumt ut alls. Kan tänka mig att ni hade det bra:)

    SvaraRadera
  8. Vad underbart det låter! Vill också vila ut på spa! Kram

    SvaraRadera
  9. Vilket underbart sätt att spendera fredagen den 13:e. Vad härligt att ha systrar att umgås och njuta med, lycka och att vara rik skulle jag säga!

    Ser verkligen ut som ett helt underbart ställe att vara på, älskar kristallkronor på oväntade ställen, som ovanför simbassänger.......underbart! Tycker du gjorde ett klokt val som skippade träningen och hoppade i poolen.

    Ha en härlig dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Så underbart härligt det låter och ser ut!! Ni gjorde ju helt rätt att åka dit för lite lyx! Stor kram /S

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!