torsdag 4 april 2013

Tänk vilken lyx

Alltså det är ju dagar som igår som verkligen fyller mig med energi. Att få vara ute i det vackra vädret och umgås med fina vänner.





Tänk vilken lyx det är att vi har vår vackra natur att vara ute i, att bara några kilometer från hemmet ha ett sådant fint ställe att vara på.






Tjejerna åkte ett bra tag på den knöckliga isen, så  duktiga. Lillgossen åkte dock bara en kort stund innan han ramlade och fick ont och ville inte åka mer efter det.






Som tur var så fanns det ju annat att pyssla med medan tjejerna var på isen :), men nog blev det lite tjat om att han ville hem.

Efter en härlig förmiddag på Runn med fina vänner så var det bara till att åka hem, äta lite mat för att sedan träffa andra fina vänner i en lekpark, för bus,lek och fika.







Lillgossen klättare högst upp i nätet, jag hade hjärtat i halsgropen, men det gick ju hur bra som helst!





Tjejerna tog sig såklart också högst upp i nätet :). Vår kära 14-åring överraksade mig och följde med oss till lekparken, så roligt, och lillgossen var ju helnöjd eftersom hans favorit var med.

Ja fler dagar som igår tar jag gärna emot! Kvällen avslutades med ett skönt indoor walking pass och sedan blev det pizza för det vara vad grabben ville ha till födelsedagsmiddag.





Efter frukost drar vi till stugan och jag kommer inte att spendera någon tid vid datorn där så er kikar jag in hos efter helgen. Känner jag mig själv rätt så blir det i alla fall något inlägg här via telefonen, jag kan ju inte strunta i fredagsfrukostbilden ;).

Ha det bäst och tack fina ni för gratulationerna till grabben!

Kram Jennifer

10 kommentarer:

  1. Låter verkligen helt underbart. Ha en fin helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag ni hade i går och vilken härlig helg ni har att se fram emot! Tanka nu fullt med energi Jennifer och njut av livet!

    Varm kram Carina

    SvaraRadera
  3. Underbar miljö, fint att ha nära.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  4. Du tar verkligen tillvara på dina lediga dagar... Det ser såååå härligt ut!!!!
    Indoor walking är så grymt även om det var några år sen
    Sist jag hade en indoor walking period...
    Hoppas att ni får en härlig helg i stugan och njuter och bara är...
    Stooooor kram
    Sandra

    SvaraRadera
  5. Ser så härligt ut på bilderna, förstår att sådana dagar ger energi!:)
    Ha en skön helg!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott till stora killen och vilken härlig dag ni har haft. Underbara bilder :-)

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder och jag längtar verkligen tillbaka till fjällen nu:) Ha en toppenskön helg och rå om varandra och sug in all energi du kommer åt!!

    Många kramar!
    Fredrika

    SvaraRadera
  8. Vackra bilder, vad duktig du är med kameran!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!