torsdag 25 april 2013

Glass till barnen

Oj så skönt med torsdagkväll! Vi sitter och slappar både jag och småttingarna, trötta efter en jobb- och dagisvecka. Det är så skönt att åka från jobbet på torsdag eftermiddag och känna att vi har tre lediga dagar framför oss :).

Idag sken solen på oss då vi gick hem från dagis vilket förstärkte den härliga känslan. Hemma firade vi in helgen med glass till barnen, kaffe och tidning till moi.




När vi satt där på altantrappen så cyklade en man förbi på vägen. Lillgossen ropade hej ett antal gånger utan att få något hej tillbaka, då kommer lilltösen med kommentaren "han kanske är hörselskadad" och jag kunde inte hålla mig för skratt, men vem vet, det kanske var så :).

Idag blir det vilodag för mig. Fast jag är bra sugen på att dra till Mellsta och springa igen, men jag är så fruktansvärt tung i benen så det får nog bara bli en promenad. 

Jag hoppas att ni får en skön torsdagkväll!

Kram Jennifer

 

4 kommentarer:

  1. Ihhh skønne billeder og si (glas) til børnene mums så er det forår, Bøgen er sprunget ud i DK. Rigtig dejlig bededagsferie og så skønt med 3 hele fridage foran os :o) Kramer OddStyle

    SvaraRadera
  2. Vad skönt med tredagars ledighet! Sen att solen skinet och man kan äta glass ute gör ju inte saken sämre!
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Å vad skönt med tre dagars ledighet. Det är det bästa, då hinner man verkligen vila upp.

    Kika in hos mig nu och ta chansen att vinna en valfri sport-bh från Timarco, hade ju passat dig som handen i handsken :)

    Kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!