tisdag 2 april 2013

Såpbubbel-blås

Jo men vi hann minsann vara ute en del på fm igår. Det blev såpbubbel-blås, bandyspelande, lek i sandlådan, sparkcykelåkande och grillade hamburgare, en riktigt bra förmiddag alltså :), (en halv kopp kaffe i solen hann jag få i mig också). 





Kom på att vi har ju en del inplanerat idag också, vi ska hälsa på min farmor som fyller år och sedan blir det släktkalas här hemma för äldste grabben som fyller år imorgon. Tänk att han blir 14 år, det känns helt otroligt, hur kan jag ha en sådan stor grabb???

Eftersom det inte kommer att hinnas med någon träning ikväll så hade jag tänkt mig ett svettigt styrkepass här hemma på morgonen, men då näsan rinner och jag även idag känner av halsen lite så fick det bli en promenad istället så hoppas jag vara på banan imorgon.





Nu är det bäst att sätta fart på denna dag, så att allt hinns med!

Ha en fin tisdag!

Kram Jennifer

9 kommentarer:

  1. Här blåstes det också såpbubblor. Stoooora. Set är väl vår så säg

    SvaraRadera
  2. Ja, det är på barnen man fattar att åren går! Eller hur?!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Mysig dag ni hade, hoppas det blir en härlig fortsättning på tisdagen . Kram

    SvaraRadera
  4. Så mysigt. Grattis till alla som fyller år :)
    Kram.

    SvaraRadera
  5. Grillat utomhus har vi också gjort i helgen, så himla mysigt ;) då är det vår !!! Bra att du tog det lugnt med träningen man ska vara försiktigt när man har ont i halsen har jag hört !!!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  6. Mysiga bilder!

    Här är så gott som all snön borta :-)
    Kram K

    SvaraRadera
  7. Härliga vårvinterbilder! Och hoppas att den där förkylningen du har försvinner snart! Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Ser rigtig hyggeligt ud :-) så lækkert når vi kan være udenfor i længere tid!
    Rigtig fin onsdag - kramer

    SvaraRadera
  9. Hoppas ni fick ett bra släktkalas. Kram Nilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!