fredag 26 april 2013

Kändes lite surt

Hej hopp! Kikar in snabbis så här på fredag morgon.

Idag startade jag dagen med ett träningspass på gymmet, lite cykling och styrka. Det var länge sedan jag körde ett hederligt pass inne på gymmet, jag har mest kört styrkepass hemma med lätta vikter och egna kroppen som belastning och i högt tempo så att det även blivit flåsigt, nu på slutet. Det kändes, jag kunde inte alls köra lika tungt på gymmet som jag gjort tidigare. Men just nu gör det mig inget, jag vill bli lättare (känner mig så tung i löpningen) och då är det bättre att köra mer med egna kroppen som belastning inbillar jag mig (men jag får erkänna att det kändes lite surt att jag fick gå ner i vikt ;)).

Idag blir det lek med kompisar och så fredagsmys förstås! Ja, lite tråkigheter som städning måste det nog bli också.

Ha en toppenbra dag!

Kram Jennifer

9 kommentarer:

  1. Och jag har börjat dagen med en löparrunda på nästan 7 km!:) Jobbar 11-16.30 idag, så det är rätt skönt att ha gjort dagens träning när man kommer hem.
    Ha en fortsatt bra fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar idag och känner nu att jag VILL UT och springa efter jobbet och sen tar vi fredagsmys...
    Hmm känna sig lätt med att springa! hur gör du?? jag känner mig som en klump när jag tar mig fram!!!

    ha en härlig fredag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen jag känner mig också som en klump som släpar sig fram när jag springer, min önskan är att jag ska känna mig lätt :-).
      Hoppas du får härlig löpning efter jobbet och en riktig myskväll!
      Kram Jennifer

      Radera
  3. Inledde också dagen med ett träningspass! Hårt och jobbigt body pump, men värt det! Nu snart dags för ett glas vin! Önskar dig en härlig helg! Kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Skønt at starte dagen med træning, jeg løbe og red en tur...! :o)
    Så er weekenden foran med hygge, uden at skulle få dårlig samvittighed.
    Håber du får en rigtig dejlig weekend efter endt job, og at vejret bliver rigtig fint hos dig.
    Stort kram fra OddStyle

    SvaraRadera
  5. För min del är fredag en träningsfri dag och det får nog kallas fredagsmys ;-) Trevlig helg på dig!

    SvaraRadera
  6. Å vad jag önskar att jag var så duktig som du när det gäller träning! Trevlig helg:) Kram

    SvaraRadera
  7. Hej Jennifer,

    Tack för dina fina ord inne hos mig - gulliga du! Se till och tävla om en pyjamas nu! :)

    Vilken morgon då! Duktiga du!! Bra jobbat. Önskar dig en superfin helg, trots det där med städningen ;)

    Kram Jes

    SvaraRadera
  8. Morr, jag missade träningen och det kändes inte alls bra. Kör ett tidigt pass imorgon. Jag har också städat lite, känns bra att få lite fint inför helgen.


    Stor kram Jennifer och ha en riktigt skön helg!

    Lotta

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!