söndag 28 april 2013

Lyssnar på hur de grejar

Maken gick upp med småttingarna idag och jag ligger nu i sängen och lyssnar på hur de grejar där nere, frukosten är på g :).

Igår var vi och tittade på grabben när han dömde sin andra fotbollsmatch någonsin. Han fixade det hur bra som helst.

Presentköp och lek i lekparken hanns med innan det var dags för middag. Tänk, nu när vi var i lekparken så kunde jag sitta i lugn och ro och läsa tidning. Småttingarna lekte så bra tillsammans och jag är så tacksam att de har varandra och kommer så bra överens. Nog bråkar de bra ibland men de är väldans bra vänner.

Idag är dagen fullbokad, först utflykt i skogen med vänner. Vi ska göra ett nytt försök att hitta den där hinderbanan :). Sen är det firande av min systerdotter som har fyllt år och efter det kommer svärfar hit och bjuder på pizza. Så nu är det dags att kliva ur sängen och sätta fart på dagen.

Jag hoppas att ni får en skön söndag!

Kram Jennifer





9 kommentarer:

  1. Så härligt när syskonen leker tillsammans. Vår lilla tjej har sin kusin, det är rätt bra det med. Vi får väl se om det blir något syskon till henne.. Hoppas ni hittade den där hinderbanan. Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt å få starta dagen lite lugnt och få komma upp till fixad frukost :-) Hoppas ni hittar den där hinderbanan idag. Ha en fin söndag nu. / Katja

    SvaraRadera
  3. Men hon är väl för söt, dotra din, i sina brillen!
    Ha en skön söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att få ligga en stund extra och dra sig i sängen medan de andra fixar frukost, det är lyx ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Lyxigt att få frukosten fixad - men det är du värd!

    Hoppas letandet efter hinderbanan gick bra. Misstänker att det gick alldeles förträffligt när du inte följde min vägbeskrivning ;).

    Ha en fortsatt bra söndag och stort tack för senast!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Grattis till sonen som dömde så bra. Kan tro att ni är stolta :)
    Kram.

    SvaraRadera
  7. LÅter som en toppen söndag med många roligheter! Må så gott och fina bilder! Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Sann lycka att få starta dagen med att lyssna hur de andra går upp och fixar och trixar!

    SvaraRadera
  9. Vad roligt att det fick bra för sonen att döma matchen :)
    Här har våran helg gått i ett... Det var trädgårdplaner också men med en liten så tar det ju liiiite längre tid med allt... Så vi fortsätter nästa helg :)
    Jag har fått trampa ett par mil med cykeln, det känns bra och nu ikväll är kroppen mör! Ändå en härlig känsla!
    Skönt att veta att jag inte är den enda opedagogiska mamman ;-) jag kan också bli tokig och riktigt arg... Sen ångrar jag mig och undrar varför jag inte kan bita mig i tungan och hålla ut men nä det funkar bara inte!!!
    Frustrerande...

    Ha en fin fin start på veckan
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!