fredag 31 augusti 2012

Uppfriskande dopp

Vilken dag! Den började med en skön och upiggande promenad sedan frukost och bara ta det lugnt ett tag innan ett träningspass. Träningen gick sådär, sprang lite men det gick sååå tungt, det kändes bättre med kettlebells-övningarna i alla fall :).

Och hör och häpna, en badkruka som jag tog ett uppfriskande dopp i sjön efter träningen, men oj vad det gjorde ont i huvudet när shampo och
balsam skulle sköljas ur.

På eftermiddagen gick vi till ett häftigt ställe i skogen, bilder kommer sedan när jag har en dator, det finns bunkrar i skogen sedan andra världskriget, roligt att se men jag får samtidigt en lite olustig känsla i kroppen när jag tänker på varför de finns där.

Kvällen har varit fantastisk, vi har suttit ute i solen och gottat oss och vilken himmel alltså, så vackert. Jag kommer att somna med ett leende på läpparna :).

Hoppas ni haft en skön fredag!

Kram Jennifer



3 kommentarer:

  1. Vilken vacker morgon och kväll!! Helt magisk. Älskar augusti som bjuder på sånt här.

    Ha en fin fortsättning på helgen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Modigt med ett dopp, själv har jag inte badat någon gång i sommar.
    Ha en fortsatt trevlig helg.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vackert det ser ut! Låter som att du har det riktigt bra!:)
    Jag har inte ens doppat mig i år.
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!