måndag 20 augusti 2012

Det går lite för fort ibland

Jag tycker jag har planerat in så bra att jag ska fixa diverse saker på luncherna den här veckan. Idag skulle jag åka iväg och fixa lite grejer till lilltösens barnkalas. Jag jäktade iväg, skyndade mig i affären och så kommer jag till kassan och när jag ska betala så kommer jag på att min plånbok ligger så fint kvar på kontoret. Grrrrr, behöver jag säga att det bubblade många svordomar i mitt huvud, men jag tror att jag lyckades hålla dem i huvudet, jag hoppas det i alla fall :). Nåja jag fick "parkera" köpet och åka och hämta plånboken, men min tidsplan sprack. Ja ja, än en gång är det bevisat man tjänar aldrig på att stressa.


Bild via


Sitter nu oduschad och känner mig allmänt ofräsch, jag hängde med en kompis på ett kettlebell-pass ivkäll, det var jobbigt men riktigt roligt så det blir det fler gånger :).

Allt för mig idag, inga foton alls, nu blir det Robinson och dusch.

Må så gott alla!

Kram Jennifer 

9 kommentarer:

  1. jo. det har ju en tendens att gå lite föör fort när man är stressad ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nädu, att stressa runt så där det tjänar ingenting till. På sin lunchrast skall man sitta ner och äta sin lunch i lugn och ro. Sådetså ;)

    Kram på dig!
    /Anna

    SvaraRadera
  3. Ah! Finns det något mer irriterande än att glömma plånboken just när man är så strukturerad, tror man, som du skriver...har hänt mig också:)
    kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Blir ofta fel när man stressar!:( Gillar dina citat.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Irriterande!
    Det går troll i presentinköpen ;-)

    Ha en fin dag
    Kram K

    SvaraRadera
  6. Det är sånadär gånger man undrar vad man håller på med.
    Mycket bra text du lagt ut, tänkvärt. Undra just om man är kapabel att rabbla det där i sitt huvud nästa gång det kör ihop sig?
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  7. Åååhhh, vad irriterande! Men det har hänt mig med, fler än en gång...
    Men texten du hittat var en bra påminnelse, ska försöka tänka på den nästa gång:)

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Så tråkigt det är när man ska vara effektiv och det blir det motsatta...... Klokt citat från dig som vanligt, väldigt tankvärt! Speciellt i tider när vardagstressen tar lite väl mycket kraft! Var rädd om dig!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!