lördag 11 augusti 2012

Så bra

Har "landat" på hotellet igen efter en kvällsmatch och det går ju bara så bra för grabbens lag, tre spelade matcher och tre vinster! Men oj oj oj vad det är jobbigt att titta på, när det är så där rysligt jämnt och spännande så man tror att hjärtat ska hoppa ur kroppen.




Lillgossen har varit på lite bättre humör idag, men en hel del gnäll har det varit, jag tror att han är ganska slutkörd den lille gossen, första veckan på dagis efter sommarlov och sedan iväg på resa. Idag var det ganska långt uppehåll mellan matcherna, vi fick tips från ett par föräldrar om att åka till Norra berget så vi for dit och det blev riktigt lyckat. Det var ett friluftsmuseum med lite gamla fäbodar och sådant, och en väldigt fin och stor lekpark, lite får, kaniner och grisar fanns det också (bilder kommer i ett senare inlägg orkar inte föra över bilderna nu :)). Lillgossen somnade i bilen på väg dit så han fick välbehövlig vila i vagnen innan det var dags för lek.




Lite god mat lyckades vi få i oss där också, pannkakor med sylt och grädde och bakad potatis med västkustsallad, riktigt gott får jag lov att säga :).



Inte helt fel att få sitta i sådan här fin miljö och äta lunch.


Sedan så råkade mamman i familjen gå förbi en Hemmakväll-butik och då går det ju bara inte att låta bli att gå in och plocka i en påse godis, jag menar det var ju lördag och allt ;).

Mys på hotellrummet, det finns inte mycket ätbart som slår lösviktsgodiset på Hemmakväll :).

Bild via


Jag önskar er en riktigt bra fortsättning på helgen!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. NI har det så mysigt! Härligt. God mat, godis och så går det bra med fotbollen. Bra helg!!

    xx

    SvaraRadera
  2. Kul att det går bra i fotbollen!:) Och det är väl klart att man ska ha godis på lördag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det jobbigt med de där nerverna, samtidigt vill man inte vara utan dem..... eller missa några matcher.

    Vad gott att ni fick en härlig utflykt mellan matcherna också! Toppendag och att avsluta den med godis är aldrig fel.....lösgodis är verkligen beroendeframkallande, mums så gott!!!

    Ha en härlig söndag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Ni ser ut att må gott! Lite lördagsgodis måse man ju tillåta sig att smaka på.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Ha ha, visst är det så att det är grymt jobbigt att se sina barn spela. När mina tjejer var små så spelade de handboll och även om jag blev irriterad på de föräldrar som stod vid sidlinjen och vrålade så fick jag lägga band på mig för att inte göra detsamma.

    Härligt med en myshelg iallafall :)

    Ha det bäst!
    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  6. Så kul att det går bra med fotbollen! Gott med godis:)

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Roligt att det går bra med fotbollen. Själv blir jag så nervös av sådant att jag knappat klarar titta.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!