torsdag 9 augusti 2012

Tvätta, packa, tvätta, packa....

Ja det är vad jag har gjort idag, tvättat och packat, tvättat och packat. Vi ska hänga med äldste grabben på fotbolls-cup till Sundsvall imorgon, och även att det bara är 3 dagar som vi blir borta så blir det en hel del packning, man vet ju aldrig hur det blir med det där vädret så det är sommarkläder, varma kläder och regnkläder med packat. Jag är så nöjd att jag valde att ta ledigt hela dagen idag så att jag hann fixa med allt utan att behöva stressa. Jag hann till och med ta med mina små på en liten shoppingrunda, slutrea på Polarn och Pyret, och jag måste ju säga att tänk om alla klädbutiker hade lego som de har på Polarn och Pyret, tänk så mycket mer jag skulle shoppa, mina småttingar älskar lego och det är svårt att få med dem därifrån :). 

Jag är verkligen ingen hejare på att fota kläder, vad svårt det är, men visar lite bilder ändå.

Det är så roligt för lillgossen älskar skjortor, få se hur länge det håller i sig :).



Mina nya vänner, vi har köpt en ny dator, jippiiiii, och myggan träffade jag på när jag var ute och fotade hallon :). Nu vet jag inte hur lång tid det tar innan myggbetten uppträder men jag lät den suga klart i lugn och ro och än så länge har jag inte fått något kliande myggbett, kan det vara så som det sägs att om de får suga sig mätta ifred så blir det inga kliande bett???



Här hemma har vi en liten, liten hallonbuske som jag hoppas sprider sig och växer sig stor, det är väldigt goda hallon.

Översta bilderna är från morgonpromenaden, jag ångrar att jag inte tog kameran med mig för det var en sådan fin morgon. De nedre bilderna är tagna på kvällen på vår vackra björk :). 


Önskar er en kanonbra fredag och en skön helg! Kanske blir det telefoninlägg från Sundsvall :).

Kram Jennifer

9 kommentarer:

  1. Ni håller igång hos er!!

    Kul med fotbolls-cup ;)

    Ljuvlig morgon...visst är det härligt med en promis?

    Ha det så bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Vilka otroligt fina bilder du tagit :) Naturen e verkligen underbar :)
    Ha en fin dag/Agnetha

    SvaraRadera
  4. Älskar morgon promenader, luften och ljuset är så härligt. Hoppas ni får mycket hallon att smaska på. Önskar er en toppen resa till Sundvall! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Ha en mysig tripp och hoppas på många mål!
    Kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  6. Underbart med morgonpromenader!
    Njut av helgen och önska grabben lycka till!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Ha en härlig helg, dina bilder är super fina !

    SvaraRadera
  8. Då hoppas jag att ni får en riktigt mysig helg i Sundsvall :)

    Kram
    /Anna

    SvaraRadera
  9. Jag måste ha koll och skulle inte klara mig utan almanackan vi har i köket.
    Önskar att vår son gillade skjortor, men det har jag inte fått på honom sedan han var typ 1 år.
    Här tvättas och packas det också idag. På söndag åker vi till Danmark och ska vara där tills på onsdag.
    Hoppas att ni får en fin helg och att det går bra i cupen!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!