onsdag 30 maj 2012

Mysig shoppingkväll

Har ganska nyligen kommit hem från en mysig shoppingkväll tillsammans med svägerskan. Vi har varit hos mysiga Glasverandan, det är en nätbutik med hur mycket fina saker som helst, och ibland så "dukar" hon upp med alla fina saker hemma hos sig och så får man komma dit och titta och shoppa :). Det finns så mycket fina saker och de som driver butiken är så trevliga och de bjuder på smörgås och kaffe, det blev verkligen en mysig kväll. Jag köpte några småsaker och tänkte jag skulle visa det men det är så mörkt så jag får fota det sedan. Och nu är jag så trött så nu blir det snart sängen, ska väl försöka hålla mig vaken så jag orkar se hur det går i fotbollsmatchen.





"Our fatigue is often caused not by work, but by worry, frustration and resenment." Dale Carnegie

Hoppas er dag varit bra och att ni får en god natts sömn!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Mysigt, låter som en toppenkväll.
    Hoppas att du sover gott inatt!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Låter som en mysig kväll, hoppas få se imorgon vad du fick med dig hem:)

    Godnatt & Sovgott/åsa

    SvaraRadera
  3. Spännande att få se vad som finns i påsen!
    Sov gott!
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!