tisdag 22 maj 2012

Plugga

Ikväll prioriterade jag en skön kvällspromenad istället för bloggande,  nu måste jag sätta mig och "plugga" lite inför morgondagens arbetmiljödag på jobbet, jag ska stå i en monter och har inte alls förberett mig så det får bli kvällens sysselsättning. Men jag vill titta in och tacka er så mycket för era fina hälsningar till min lillgosse, han mår redan mycket bättre :).





Det är så härligt med alla grönska och äntligen har värmen kommit så det blev
en riktigt skön promenad!

 "There´s no such thing in anyone´s life as an unimportant day." Alexander Woollcott

 Ha en skön kväll så ses vi imorgon!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Härlig promenad! Och lycka till imorgon!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ibland måste man bara prioritera, idag blev det prommis och plugga för din del:)

    SvaraRadera
  3. Så himal fina bilder Jennifer!

    Blir alldeles sommarvarm utav dom :)

    Lycka till imorgon!

    Kram

    Ida&Nike

    SvaraRadera
  4. Det gjorde du rätt i!
    Hoppas Pluggandet gick bra.
    Sov gott
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  5. Vad vackert ni har det! Och snön är verkligen helt borta nu! Skönt

    Bra att ladda med med en promis!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Plugga, ja det är nåt jag borde göra men aldrig blir färdig till. Få se om jag får möjlighet till det idag när vab står på schemat.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Verkligen härliga bilder.:-) Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!