fredag 11 maj 2012

Ja men då sticker vi!!!

Jäpp, nu bär det av mot Göteborg, jag ska strax hämta upp två kompisar så sticker vi. Det ska bli riktigt skoj, lite orolig för loppet förstås men det blir som det blir :).




Nu hoppas jag att dessa ben orkar ta mig runt de 21 km som väntar, och har ni sett, jag har köpt mig ett par rosa byxor! Riktigt modigt av en "svartvit" tjej som jag ;).


Bild via

Jag kommer troligen inte hinna titta in hos er under helgen men kanske lyckas få till något inlägg via telefonen i alla fall, jag menar så jag kan tala om hur det gick :).

Wish me luck!!!

Ha en superbra helg alla och ett stort lycka till till alla som ska springa i helgen!

Kram Jennifer

18 kommentarer:

  1. Wow va duktig du är som ger dig på en sådan utmaning. Önskar dig LYCKA TILL!!!!
    Väntar med spänning på resultatet :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. STORT LYCKA TILL!!!
    Det kommer gå strålande bra tror jag. Ser fram emot rapport.
    Framför allt, ha jätteroligt:))
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. STORT lycka till, Duktig DU!

    SvaraRadera
  4. Blir trött bara jag läser men stort LYCKA TILL!:)

    SvaraRadera
  5. Vi bor så nära, så vi åker ner bara över dagen imorgon. Min mamma och hennes sambo T kör ner mig och T:s dotter och tittar på och tar sedan med oss hem på kvällen. Det är med skräckblandad förtjusning jag åker dit och det är rätt nervöst nu. Har inte sprungit sedan i söndags..., men en godispåse som belöning ska nog få mig runt i alla fall!;)
    Vad har du för starttid? Jag startar sent, 15.54 tror jag det var.
    Lycka till!:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är också toknervös. Jag starta 16.01, känns lite jobbigt att det är så sent. Stort lycka till till dig också! Kram Jennifer

      Radera
  6. Önskar dig LYCKA TILL! Hoppas att det går riktigt bra. Är själv mer än nöjd med Vårrusets 5 km på 29 minuter igår.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättebra jobbat! Har en syster som sprang samma lopp och hon sa att vädret varit dåligt. Självklart ska du vara nöjd! Kram Jennifer

      Radera
  7. Ooooh, lycka till!

    Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera
  8. Vad duktig du är som ska kämpa i Göteborg i helgen! Önskar dig all lycka till och va rädd om dig! Stor kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  9. Åh, en till som ska springa loppet!

    ha, ha, nu lät det ju som om jag själv också ska göra det, men det var inte det jag menade:o Det var bara det att jag precis kikade in hos grodmamman och hon skrev om precis samma sak!

    Jag är så imponerad, tycker ni är superduktiga!

    Stort LYCKA TILL!!

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Nej va KUL! att ni springer!

    Hejja hejja och hoppas du belönar dig själv med en härlig middag efteråt :)

    Kram

    Ida&Nike

    SvaraRadera
  11. Hur gick det för dig? Jag sprang på 2:13 och är helnöjd med att ha överlevt!;)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Hoppas att det gick bra för dig! Är nyfiken på att få höra mera.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!