onsdag 9 maj 2012

En rejäl svacka

På lördag smäller det, då är det dags för Göterborgsvarvet och jag är mitt i en rejäl svacka, benen känns så tunga och jag får kramp bara av att gå fort. Det känns inte sådär jättebra, men det ska hur som helst bli riktigt kul att få åka till Göteborg :), och ikväll har jag tittat runt på pinterest för att hitta lite inspiration och faktiskt blivit riktigt peppad, bra va?!


Bild via

Bild via



Men som vanligt så är jag så himla godissugen och knäpp som jag är så söker jag på godis på Pinterest, och tror ni att suget minskar efter alla läckra bilder man hittar där?


Bild via


Jag upprepar för mig själv hur onyttigt det är för att hålla mig från att slänga mig i bilen och åka till affären. Och vi har allt hemma, bröd, mjölk, toalettpapper, ja allt sådant där som jag annars kan komma på att jag måste åka köpa på kvällen så att jag kan passa på att köpa godis, ja ni hör ju hur knäpp jag är :).

Ha en bra kväll och ha en bra torsdag!

Kram Jennifer

11 kommentarer:

  1. Ha ha! Lite knäpp ska man va. Och vad vore livet utan godis;)
    Jag tror du är uppe ur svackan tills starten går och då har du ju gjort den så då slipper du svackor på ett tag. Jag hade en knasig tränare som sa att svackor var det mest spännande som fanns för då måste man tänka till och lära sig nya saker och så vet man att det går uppåt igen och då har man utvecklats. Hon var väl inte direkt populär i svackor men hon har rätt, tyvärr...

    Ha det så bra nu och Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det lät som en bra tränare tycker jag :) Tack så mycket! Kram Jennifer

      Radera
  2. Inte för att vara elak, men lite glad blev jag när jag läste att du också var inne i en svacka. Har nästan haft lite panik över detta i veckan, då jag inte sprungit sedan i söndags. Försöker intala mig själv att det är en rolig grej och att det inte spelar någon roll vilken tid jag får, men det är svårt när man vet vad man skulle kunna prestera en bra dag. Ja, ja, runt ska jag!:)
    Citaten om löpning stämmer så bra och hur gott såg det inte ut med godis!?! Kanske ska köpa mig en stor påse som jag kan ta som belöning efteråt?!?:)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag säger detsamma, runt ska jag om jag så får krypa :). Bra tips att ha en stor påse godis som väntar efter målgången. Ett stort Lycka till till dig! Kram Jennifer

      Radera
  3. Åh vad spännande med Gbg och loppet! Stort lycka till! Och lite godis försämrar nog inte dina chanser:) kram

    SvaraRadera
  4. Så där känner nog många, så du är inte ensam. Hoppas du tar dig ur svackan!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. ett stort lycka till på lördag:)
    har sprungit en gång och det blir nog aldrig fler gånger för mig...
    Löpning är inte riktigt jag, jag gillar att gå...
    Lycka Till.....
    ha en go torsdag...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. hihi precis så gjorde jag igår kväll. "Åhh stackars mig, jag måste handla kattmat." Och så köpte jag hem ett kilo godis ungefär ;)
    Pepp, pepp, pepp! det kommer bli toppen i helgen. När du väl står på startlinjen dras du med i glädjeyran. Då spelar en liten svacka ingen roll länge!
    Kramar i massor

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!