tisdag 29 maj 2012

Tror jag behöver semester

Är på kurs hela denna vecka och jag måste bara säga det att jag är hopplös, jag somnar nästan och det bara efter någon timme. Det är jättepinsamt, jag skäms verkligen, det är inte så att det är ointressant det som sägs men det är ganska komplicerat och jag känner hur jag måste anstränga mig till max för att inte ögonen ska åka igen. Jag tror jag skulle behöva semester ögonaböj, men än så länge är det några veckor kvar, 5 1/2 v ungefär, jag vet att man inte ska tänka för mycket framåt utan vara här och nu, men nu har nedräkningen börjat och oj vad jag längtar!!!

Tittade på lite bilder från förra sommaren och det gjorde ju inte att längtan blev mindre :).







När jag och småttingarna kom hem idag var det en trött storebror vi mötte här hemma. Han har varit på klassresa i Säfsen och det hade inte blivit mycket sömn, men de hade haft det riktigt skoj. Det hade varit femkamp, spökvandring och gps-skattjakt, och den där spökvandringen lät verkligen läskig, vet inte om jag fixat den, jag törs ju knappt gå i spökhuset på Grönan :). Jag minns själv när vi var iväg på klassresa när vi gick ut 6:an, hur roligt vi hade, och sova var det ju inte tal om, vi gick och tvättade oss med kallvatten titt som tätt för att piggna till :).


Bild via

Hoppas att ni alla haft en fin tisdag!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Åh vilka fantastiska bilder! Ja semester behövs, själv har jag sju pass kvar ;) Hoppas du klarar av att hålla ögonen öppna ;) Kram Elin

    SvaraRadera
  2. Jobbigt det låter!
    Jag är själv helt slut efter att ha sovit dåligt i natt p g a kliande myggbett. Blir tidigt sänggående ikväll.
    Härliga sommarbilder! Klart man längtar till semestern.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Härliga bilder, och vilket sant citat också, älskar! :) Att bara vara och lyssna..andas..vara i nuet är ibland det bästa som finns. Man behöver varken mer eller mindre. Massa kramar Mary

    SvaraRadera
  4. Fina sommarbilder och visst längtar man efter semester NU :)

    SvaraRadera
  5. Dina sommarbilder gör mig varm i hjärtat. Så mycket kärlek! Årstiden är ju helt perfekt. Jag känner igen den där tröttheten, man vill bara sova, fast ändå vara ledig och vara vaken. Haha.

    Lycka till på kursen nu!
    Kram
    Madeleine

    SvaraRadera
  6. Härliga sommarbilder! Jag är oxå trött som en gnu och vill ha semester typ NU!
    Fast jag får kämpa på fyra veckor till.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag tycker att alla människor skulle få ha sommarlov!

    SvaraRadera
  8. Dina bilder är ju helt fantastiska!
    Jag förstår att du längtar.
    Så mycket liv och glädje i dem!

    Sov gott vännen.
    Kramar K

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!