söndag 13 maj 2012

Tack!

Tack snälla ni för era lyckönskningar och gratulationer, det värmer så gott ska ni veta! Jag blir alldeles förundrar och glad över att få hälsningar från personer som jag aldrig träffat "på riktigt" och som jag egentligen inte känner, det är så härligt och känns så gott att vi kan peppa och stötta varandra! Så än en gång tack, tack, tack!

Ja "borta bra men hemma bäst" brukar man väl säga och det stämmer så bra. Jag har haft en otroligt trevlig helg med goda vänner men det känns så gott att komma hem och barnen kommer springandes mot mig, det gör mig varm i hjärtat.







Helgen innehöll god mat, skön sömn på hotell och så självklart själva loppet :). Vi startade väldigt sent först kl 16 och första start gick kl 13, vid start satt vi i en park och plötsigt kommer löparna kutande, och jag menar verkligen kutande. Jag blir helt tagen, jag förstår inte hur de lyckas springa så fort som de gör så länge, jag skulle nog inte klara att hålla det tempot i 60 m ens, så häftigt att se! Mitt eget lopp blev inte den allra bästa upplevelsen då jag hade sådana problem med min mage, men som sagt jag tog mig i mål i alla fall och jag är stolt över det. Jag blir peppad av att springa lopp och nu är jag grymt sugen på att testa en fjällmara, kanske nästa sommar?!? 



Bild via

Önskar er en riktigt bra vecka! Jag har inte hunnit med att titta in till er så jag har mycket härligt att se fram emot imorgon!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. GRATTIS!!! Duktigt av dig, du ska vara stolt!
    Kram:))

    SvaraRadera
  2. Grattis! Säger man så...?:)
    Söta söta ungar!
    Fin vecka på er!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. ååå, du är så duktig, heja dig!!! Ha en fin måndag! Snart är man ledig igen, tjohooo! =D
    KRAM
    Madeleine

    SvaraRadera
  4. Förstår att du längtat hem till de dina:)

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!