måndag 7 maj 2012

Utan dator

Jaha, jag blev utan dator. Det är sonens dator jag anväder när jag bloggar men ikväll behövde han datorn så jag blev utan. Får väl ge mig på ett inlägg från telefonen igen då, får se hur det blir :-).

Tack för era "krya på mig-hälsningar", det känns bättre idag, fortfarande halsont men känner mig inte febrig så en kvällspromenad blev det i alla fall.

Har ju glömt att berätta om loppisen. Nej, vädret var absolut inte det bästa, det var kallt och regnigt och jag hade lilltösen med mig så efter inte allt för lång stund hade jag en tös som både frös och var hungrig. Tyvärr blev det inga fynd för mig men lilltösen fyndade en väska och ett halsband :-). Men det var ett mysigt upplägg med loppis i ett gammalt bostadsområde och att gå runt bland gårdarna. Jag hoppas på bättre väder nästa år, då tror jag att det kan bli riktigt trevligt. Hungriga och frusna åkte vi till McDonald's vilket gjorde lilltösen nöjd.

Hoppas att ni alla fått en bra start på nya veckan!

Kram Jennifer



5 kommentarer:

  1. Det blev ju ett kanonbra inlägg med telefonen! hur lyckades du lägga in två bilder? jag har bara möjligheten att lägga in en bild till varje inlägg, några tips?

    Låter som ett mysigt upplägg med loppisen men skräpväder kan man verkligen vara utan..... Hoppas att du fortsätter att tillfriskna.

    Tack för dina härliga och positiva inlägg på min blogg, blir så glad av att läsa dina inlägg!

    ha en bra start på veckan fina du!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, tack själv fina du!
      Jag tryckte på album knappen och valde först en bild sedan gjorde jag bara samma procedur igen och vips så blev det två bilder :-), men jag lyckas inte välja placering på dem men men det får duga med att ha dem sist i inlägget.
      Hoppas du får en riktigt bra dag! Kram Jennifer

      Radera
  2. Skönt att du känner dig bättre!
    Här är det också förkylt med rinnande näsa och hosta som inte ger med sig.
    Fina bilder!

    Kram K

    SvaraRadera
  3. Hej hopp!
    Jag åt på mc för veckan. Hihi. Ibland är det bara så bekvämt!
    Kram Madeleine :)

    SvaraRadera
  4. Jag har inte vågat mig på telefonbloggning för jag är så hopplöst oteknisk och blir bara på ett tråkigt humör. Bra gjort av dig!

    Bra att du känner dig bättre och så håller vi tummarna för att du är helt kurerad så du kan springa. Det är så tråkigt när det blir sådär när man har tränat och tränat.
    Ha en bra dag:))

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!