söndag 1 juli 2012

En alldeles lagom marknad

Känns ju lite tjatigt men ännu en härlig helg är till ända ;). Kanske låter som att allt är så otroligt bra och frid och fröjd hela tiden, men självklart finns tjatet, gnatet, grinet och bråken där också, men jag väljer förstås att minnas de stunder som varit sådär ljuvliga! Här kommer vår helg i bilder:


En massa goda vinbär och hallon har vi att se fram emot.


Tänk att en gammal gunga kan vara så vacker, för det tycker jag att den är, när man studerar den riktigt, kanske är jag lite knäpp, vad vet jag :)




Mina älskade underbara småttingar, jag är så tacksam över att ni finns!


Lördagen tillbringade vi på en härlig marknad, precis i min smak. En alldels lugn och stillsam marknad, ingen jäkt, ingen stress, inget tjat om karusseller (för det fanns inga), inget tjat om ballonger och godis. Och bara det att mötas av härlig musik spelandes av härliga människor, kändes lite som att vi förflyttades ett antal år tillbaka i tiden. Och min älskade "stora" son, du är bäst!


Nu blir det jobb en vecka till sen så, semester!!! Och vet ni, jag har beställt soligt och varmt väder tills dess, så håll ut,v 28 kommer sommaren på riktigt :).

Nu är det snart "il grande finale", heja Italien! Ha en riktigt skön kväll alla fina människor!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Ser mörkt ut för Italien. Snyft. Men Spanien som vinnare är helt ok också.
    Jag håller med dig. Bilden på gungan är jättefin. Vi har en sådan som hänger mitt i skogen på landet. Grå och vindpinad. Love it.

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder på vad som synes en fin helg!
    Arbeta på...vi väntar på den riktiga SOLEN:)

    SvaraRadera
  3. Det är de där dagarna man kan leva på länge, länge.. kram Mia

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du har rätt för jag börjar också min semester v 28!:)
    Gungan är jätte fin. Gillar det där grånande träet.
    Livet med barn är sällan bara en dans på rosor, men jag skulle inte vilja vara utan dem för allt i världen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. UNDERBART!
    "positiv förstärkning" kallar jag det. Om man fokuserar på de bra bitarna, så är det de man minns. Och visst är det de underbara delarna man vill spara djupt inne i hjärtats hemliga rum.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, nu är det verkligen dax för lite sommarväder. Även jag börjar se skymten av semester, om ett tag...
    Ha det bra och kram på dig:))

    SvaraRadera
  7. Vilken finfin helg och vilka söta barn och vilken vacker gammal gunga!

    SvaraRadera
  8. Underbara bilder, helst på Prästkragen och gungan! Det känns sommar på din fina blogg i dag. Så skönt att du har semester snart och då borde värmen komma! Må så gott stor kram från vännen Maria

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!