torsdag 5 juli 2012

Semester, som jag har längtat!

Tjohooooo, nu så är det semester, fyra härliga veckor, det ska bli så himla skönt!



Jag är redo för semester!!!

Det blir mest att ta dagen som den kommer, förutom nästa vecka då det är dags för årets höjdpunkt ;), Dalecarlia cup, en fotbollscup här i staden som grabben självklart är med i. Jag ska verkligen försöka att varva ned och lyssna på min kropp och mitt hjärta vad det vill. Jag känner som jag nämnt tidigare att jag är i en liten svacka, känner mig inte särskilt nöjd med mig själv och det jag utför, så semestern är verkligen välkommen för nu ska här laddas nya krafter och positiva tankar!!!



Bild via
 Nu hoppas jag att ni alla har det riktigt bra!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Känner precis som du och är också i stort behov av semester! Har sovit en stund varenda eftermiddag den här veckan för att jag är helt slut. En dag kvar nu!!
    Vi har heller inget inplanerat på semestern och det ska bli så skönt att ta dagen som den kommer.
    Ha en skön semester nu och njut av ledigheten!:)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder!
    Njut av ledigheten och sug i dig alla härligheter som väntar. Glöm inte lugnet!
    Tidningar i gräset och solen är ju perfekt.

    Kram K

    SvaraRadera
  3. Å vad härligt med lång semester. Det blir perfekt och du kan tanka på, vila, ta dagen som den kommer, känna dig i bättre form.

    Du är så härlig och jag tycker du utför och presterar massor. Du är jätteduktig!

    Njut av att börja din semester nu...tjohooo är verkligen det rätta ordet ;)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får en underbar semester! Vilka härliga bilder du bjuder på.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis till en lång ledighet! Hoppas att den blir lovely och att du får ladda batterierna.

    SvaraRadera
  6. Åh du, härligt med semester! Hoppas att du får det riktigt njutbart :)

    Första gången jag är här så nu skall jag spana vidare för här verkar vara trevligt!

    Ha det bra!
    /Anna

    SvaraRadera
  7. Härligt...fyra veckor, låter ju super...nu kommer du få dina batterier laddade, försök bara slappa, vila & njuta:)

    SvaraRadera
  8. Just det, läsa på semestern :-) Hade jag ju glömt. Skall genast plocka fram de böcker som jag skall läsa närmaste veckorna.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!