lördag 7 juli 2012

Varmt och gott

Första semesterdagarna har varit så sköna, trots att solen inte visat sig så mycket så har det varit varmt och gott. Det är något visst att vara i stugan, så lugnt och skönt och perfekt att starta semestern där och varva ner. Jag älskar att starta dagen med en härlig morgonpromenad/löpning och bara få njuta av den friska luften.

Fiske, glass, bruksmarknad och grillat har det blivit hittills, visar lite bilder men det blir inte den bästa bildkvaliten, taget med mobilen men det kommer mer bilder sen :-).

Vill tacka er för era fina kommentarer! Här i stugan har vi ingen dator och jag sitter med min pluttiga SonyEricsson och bloggar och tyvärr är det så pluttigt att det inte är någon mening att titta in till er,  jag får läsa ikapp hos er när jag är hemma :-) (kanske måste skaffa mig en ny telefon ;-)).

"Vi har fått en viss mängd motgångar att hantera, tar du med dem i träningen slipper du ta dem på sjukhuset." Li Hongshi

Hoppas ni har det riktigt bra!

Kram Jennifer


3 kommentarer:

  1. Ser så mysigt och rofyllt ut!
    Ha det riktigt skönt i stugan nu!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt med internetpaus också, jag ska försöka ;)

    Ljuvlia sommar! Ni har det så härligt....och lakritsglass (tror jag visst att det är?) som är så gott!

    Fina bilder!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Å så fint och semestrigt:) Mys!
    Kram kram!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!