fredag 13 juli 2012

Glad och tacksam

Vaknade med huvudvärk och lite smått ont i halsen så istället för att ta cykeln ner till gymmet så blev det en morgonpromenad. Det var alldeles dimmigt och ganska kyligt, jag älskar den där friska lite kalla luften och det kändes nästan lite magiskt där jag gick :).

Dessa vackra varelser stötte jag på på min promenad.

Sedan så var det dags för grabbens sista match i fotbollscupen, de vann så det var ett glatt gäng! Kan inte låta bli att känna mig stolt över min grabb som är så duktig. Äntligen slapp vi regnet men dessvärre så fick de spela i lervälling.

En snygg frispark slagen av min grabb! Lillgossen sprang runt med lilltösens handväska och vägrade att släppa den :).

5-årskalas blev det idag också och barnen hade så roligt och även vi mammor :). Vi är fyra mammor som träffades i samband med att vi fick våra älskade små töser och vi har sedan dess setts lite då och då. Det är sådana fina människor och jag måste bara få säga än en gång att jag är så oerhört glad och tacksam att jag har träffat dem och jag hoppas verkligen att vi kommer fortsätta att ses följa våra fina barns uppväxt tillsammans.

Smarrig tårta!

I väntan på fika.

Fina vimplar och ballonger!

Skattjakt och godis :).
Medan de andra barnen lekte, lekte lillgossen hellre med en badboll!


Nu ska jag umgås lite med äldste sonen och maken  och mysa framför tv:n så er besöker jag imorgon :) (maken sticker till Stockholm för att springa maraton imorgon). Tusen tack för era kommentarer, det är alltid så roligt att läsa!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Såg verkligen magiskt ut på bilderna från din promenad. Tråkigt att du inte känner dig riktigt bra. Krya på dig!
    Kul att de fick vinna sista matchen!:)
    Har flera kompisar som ska springa maraton imorgon, är så imponerad av alla som springer så långt!
    Ha en mysig kväll med sonen och maken. Jag och sonen har varit på After Work med min mamma, hennes sambo och hans barn.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder...men inte lika härligt att du känner dig dålig, hoppas verkligen det är borta imorgon!

    SvaraRadera
  3. Fantastiska bilder, både från din promenad och från kalaset. Blir sugen på kalas ;)

    Kram och ha det så fint nu i helgen!

    SvaraRadera
  4. Mysiga bilder från din promenad. De är skönt att få promenera själv. Då rensar man tankarna!

    Härligt kalas. Söta barn och dekorationer. Och tårtan ser himla smarrig ut!!

    Och självklart är du stolt över din fotbollsgrabb :-)
    Ha en skön dag
    Kramar K

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!