tisdag 3 juli 2012

Brorson 1 år!

Kikar in lite snabbt här innan jag ska bänka mig i soffan framför Morden i Midsomer, det är inte så att jag tycker att det är jättebra men det hör liksom till att titta på det på sommaren :).

Idag har vi varit på min brors sons 1-årskalas, tänk vad tiden går han föddes ju nyss. En massa godsaker blev det såklart, brorsans sambo hade gjort en otroligt god cheesecake, mmmmm. Och så hade hon gjort riktigt goda chokladbollar, de smakade mycket godare än vad mina gör och hemligheten var att hon bakat dem på smält smör så det blir det nästa gång jag ska göra chokladbollar kan jag lova!

En riktigt liten goding som fyllde 1-år, grattis till dig härliga Elliot!

"Födelsedagen är dagen man firar dig som en gåva till resten av världen." Richard David Bach


Er får jag titta in till imorgon, ha en toppenbra kväll!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Så mysigt med 1-årskalas.
    Härliga bilder!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos! Tårtan ser helt underbart god ut.

    Morden i Midsummer hör verkligen sommaren till. Gillar också att titta ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag som älskar Morden i Midsomer har lyckats missa samtliga avsnitt. Besvikelse!

    SvaraRadera
  4. Så söt han är 1-åringen!

    Håller med Midsummer känns verkligen som sommar.

    SvaraRadera
  5. Alltid lika mysigt med barnkalas! Gillar födelesdagsbarnets outfit! Lovely!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!