onsdag 25 juli 2012

Äntligen

Jag säger bara det, äntligen kom det lite värme och sol hit också, underbart!

Idag blev det ett perfekt träningspass på morgonen. Ingen risk för orm och inget magont, jag grävde där vi ska lägga lite stenplattor, så härligt att få ta i och använda kroppen rejält, jag älskar det :-). Men jag skulle ha tänkt mig för och haft handskar på mig, för oj vad jag har ont i händerna nu.

Sommrigt och skönt innebär grillat och jag kunde ju inte låta bli utan tog cykeln till affären för att köpa marshmallows, det hör ju till att grilla sådana under semestern ;-). Känns lite osäkert att lägga ut bilder via telefonen för jag ser inte riktigt hur de ser ut, men jag hoppas att det inte ser allt för förskräckligt ut ;-).

Nu blir det till att heja på Sverige i os-fotbollen!

Hoppas att er dag varit riktigt bra!

Kram Jennifer



3 kommentarer:

  1. Äntligen kom sommaren! Och äntligen har jag tillgång till dator på riktigt igen så jag kan hänga med hos dig här på bloggen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt gott ni njuter! Ljuva sommar! :)

    Fortsätt njuta av det fina sommarvädret och ta det lugnt med dina händer. Handskar är inte dumt alls. ;)

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Måste göra skit ont i händerna?!? Annars rätt ok med ett träningspass hemma.
    Ha en fortsatt skön sommar! Här har vi njutit i solstolen två dagar i rad och det är inte utan att det känns i huden.
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!