onsdag 11 juli 2012

Nej men, solen kom på besök

Oj vad det tar på krafterna att titta på fotboll, det är ju så rysligt spännande, jag tror jag är lika trött som grabbarna ;). Det var en tung dag för min son med två förluster men de har kämpat på kanonbra, dessvärre blir det ingen slutspelsmatch för det laget han var med i, men en placeringsmatch väntar på fredag och hans andra lag är vidare för slutspel (de är så många i laget att de delade upp sig och anmälde två lag till cupen).

Ja det tar på krafterna att ränna på fotboll :).

Nu på kvällen när jag var och tittade på min lillasysters match så blev jag alldeles chockad, tro det eller ej, solen kom på besök och jag fick stå med solen som värmde så skönt i ryggen, härligt!


Solen lyste så vackert på blommorna på altanen, och de har jag faktiskt
lyckats hålla vid liv :).

Fortfarande ingen fason på datorn så det blir fortfarande bara bilder från telefonen, och tänk så tråkigt det känns, jag som har blivit så "kär" i min kamera och älskar att fota, men när jag inte kan föra över bilderna till datorn så känns det inte lika roligt. Ja ja, "det är en värdslig sak" eller vad är det han brukar säga den där Karlsson på taket :)?

Bild via


Hoppas er dag varit riktigt bra!

Kram Jennifer

7 kommentarer:

  1. Ja man kan verkligen se att fotbollen tar på krafterna hihi...

    SvaraRadera
  2. Hihi ja det var nog en tuff match både för han och mamma:) hoppas det löser sig med datastrulet snart. kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Fotboll borde jag testa, skulle vilja koppla av sådär ;)

    Ja, hoppas datastrulet löser sig. Skönast när det är "as normal" och man kan fota och ladda upp som vanligt.

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Var helt slut efter en dag på cup med dottern, var nog tröttare än dottern som spelat!;)
    Tråkigt med datorn, hoppas att det löser sig snart.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det är fint det där med larven som går in i puppan och kommer ut som en fjäril :)

    SvaraRadera
  6. Åh, sötnos! Det tar på krafterna att vara åskådare också. :)

    Jag hoppas att datorstrulet löser sig. Det är så frustreande när det inte fungerar som det ska.

    Sköt om dig och hoppas att solen har kommit för att stanna nu.

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!