onsdag 18 mars 2015

Våga mig ut

Alltså det har hänt något, jag som egentligen aldrig riktigt gillat att springa, längtar hela tiden efter nästa pass. Det här programmet med olika former av intervaller var riktigt skoj, och då kör jag på löpband vilket jag brukar hata. Det är bara att hålla tummarna för att den här känslan får vara kvar :).


Imorse blev det långa intervaller på löpbandet. Så jobbigt men en såååå skön känsla i kroppen efteråt.

Har väl snart tänkt våga mig ut och köra intervallerna men jag är lite rädd att jag inte ska fixa att hålla ett bra tempo. På löpbandet är det ju lätt för där måste jag hålla tempot för att inte trilla av. Får nog bli en vecka till bandet i alla fall.




Ha det bra!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Har aldrig provat intervallträning då jag inbillar mig att det är superjobbigt! Har inte riktigt kommit dit än att jag längtar efter mina rundor, men det kommer nog. Har startat dagen med 5 km i skogen där jag joggade sex lyktstolpar och gick fem. Än så länge fixar knäna detta.
    Sorgen blir mindre med åren, men saknaden finns där alltid.
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!