tisdag 3 mars 2015

Nytt program

En hel del skjutsande fram och tillbaka har det blivit idag också. Men det är bara kul att barnen har aktiviteter att hålla på med. Även att det innebär att jag ofta får lov att träna tidiga morgnar eller sena kvällar och jag missar en del roliga Friskispass som jag gärna velat gå på. Man får liksom pussla ihop det så gott det går. Och idag lyckades jag hinna med ett pass på gymmet med en go vän på kvällen. Vi började följa ett nytt program och det var kul.



Men nu ska jag bläddra lite i iFORM och peppa mig själv så att jag orkar masa mig ur sängen imorgon och köra ett tidigt pass före jobbet.


"Det förflutna kan vi inte ändra på, glömma eller radera ut. Vi får acceptera det." ~ okänd




Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!