onsdag 4 mars 2015

Ge mig ett tecken

Just nu så bara snurrar tankarna i huvudet. Jag vet inte hur jag ska tycka och tänka. Jag fick idag läsa provsvaren från min brors obduktion och det var tungt men ändå skönt att få ett svar. Ja, nu vet vi ändå inte riktigt hur det gick till och det känns jobbigt. Jag önskar så att han kan ge mig ett tecken, min fina bror. Ett tecken som talar om att han mår bra nu, att han känner frid inom sig. Och jag hoppas att han är på ett ställe där ingen kan göra honom illa, där ingen kan såra honom, där han kan känna tillit och trygghet. Min bror är värld all kärlek som finns i universum. Och kanske är det så att han inte kunde få den här och att han nu har kommit till en plats där han får det? Ja, många är mina frågor och tankar just nu.

Nu ska jag lyssna på lite avslappning och hoppas att jag kan somna. Tanken är att starta morgondagen med ett träningspass. Träningen är som medicin för mig och jag behöver den verkligen nu.


05.40 stod jag på löpbandet imorse. Jobbigt att kliva upp men så skönt när det är avklarat.

Ha det bra!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Skönt att du har träningen där du kan skingra dina tankar och känslor...
    Vart våra kära än tagit vägen så tror jag att dom är närmre än vad vi tror... kanske kommer ett tecken en dag när du minst anar det!

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Skönt att ha något annat att fokusera på.
    Din bror har det säkert jätte bra och han är säkert omkring dig och dina nära och kära.
    Fin kväll till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!