fredag 20 mars 2015

Fredagsmiddagen

Maken kunde vabba hela dagen idag och det var skönt för då hann jag beta av lite på jobbet och ta helg utan att känna mig helt stressad.

Jag startade denna fredag med pyramidintervaller, och känslan efter att man har tagit ut sig är ju så härlig!



Idag var det min tur att välja och tillaga fredagsmiddagen. Vi har gjort så att vi tar varsin fredag där man får välja och tillaga middagen, ja kidsen får ju lite hjälp från oss :). Så när jag åkte från jobbet så handlade jag vad som behövdes för att kunna göra fläskfilé med champinjonsås och ugnsrostade rotfrukter.


Det blev faktiskt en riktigt god middag.


Och som så många andra så körde vi "rocka sockorna" idag. Vilket fantastiskt initiativ av den tjejen och så fint budskap.




Klockan närmar sig tolvslaget och det är hög tid att gå och sova. Imorgonbitti ska äldste grabben skjutsas iväg på läger med Dalalaget. Men jag kör en bild med ett citat från Pinterest idag också.




Må så gott!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!