tisdag 10 mars 2015

Åker lite hur som helst

Idag var det dags för skidtävling för lilltösen. Vi var såklart med och tittade och det är ju bara så skoj att se dem åka.  Vissa ser man tar det på stort allvar och andra verkar inte ha det minsta bråttom och åker lite hur som helst :). Det är så underbart när sport får vara så, på den nivån som man själv vill, alla får vara med.


En nöjd tjej som fick medalj!

Äldste grabben har fullt upp med fotbollen och själv körde jag ett pass på gymmet imorse. Det är fortfarande mörkt när jag ger mig iväg men snart så kommer det att vara ljust och det längtar jag efter :). Igår kväll så körde jag en joggingrunda med grannen, det var riktigt kul att ha sällskap faktiskt. Jag brukar ha svårt att springa ihop med någon, för att jag tycker att jag är så långsam. Men nu bestämde vi oss för att springa långsamt så då kändes det lättare och det var skoj att ha någon att prata med.




Nu ska jag ta mig en hallon/lakritssmoothie och slappa i soffan och titta på Biggest Loser.




Ha det bra!

Kram Jennifer

3 kommentarer:

  1. Kära du! Det finns inget facit i hur man ska sörja. När min pappa gick bort sörjde vi syskon på olika sätt. Jag tillät mig inte ens att sörja fullt ut vilket gjorde att det kom tillbaka några år senare. Låt dig själv känna o tänka som du vill o låt det komma ut.
    Ambitiös du är med träningen, imponerande! Ta inte i för mycket bara så du råkar ut för skador. Jag var helt slut igår, men tog mig ut på en runda i skogen. Tänker försöka komma igång med joggandet igen, så igår blev det "intervaller" i ca 4 km. Joggade fem lyktstolpar och gick fem. Kände inget i knäna, men märkte hur mycket jag saknat joggandet. Nu SKA jag ta det lugnt...
    Ta hand om dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med skidtävling :-) och vad snö ni fortfarande har kvar... här har så gott som allt försvunnit. Ska till Vemdalen i slutet av månaden och får väl hoppas på lite skidåkning då.
    Här är det så pass ljust ute på morgonen så i morse var jag ute på en promenad strax före sex. Lyxigt!!
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  3. Snö?? ;-)
    Visst är det kul att vara med och heja... och det ska framför allt skall det vara roligt för dom annars tappar dom intresset!
    Jag är som dig jag springer heslt själv, vill inte heller sakta ner tempot men ska jag vara ärlig så är det faktiskt kul att springa med en kompis man blir taggad och det behöver faktiskt inte gå i rasande tempo.

    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!