måndag 9 mars 2015

Facit

Helgen är över och måndagen går mot sitt slut. Jag känner mig fortfarande väldigt trött men tillåter mig att vara det. Fortfarande många tankar i huvudet och det är nästan som att jag försöker hitta ett facit för hur jag ska tänka. Och jag kan känna att det finns åsikter om hur man "ska" tänka. Men nu tänker jag bara strunta i allt, jag ska försöka låta mina tankar vara precis som de är, låta dem komma och gå som de vill, i sådana här fall finns det verkligen inget facit och vi upplever saker olika och det måste vi försöka acceptera. Och jag ska försöka låta bli att grubbla för det vet jag att min bror inte vill att jag ska göra.

Det har blivit en del träning. Jag har börjat följa ett löpprogram och som jag skrev tidigare, även ett nytt program på gymmet. Nu är bara den stora frågan, hur får jag tiden att räcka till??? Jag ska försöka få till 3 gympass och 3-4 löppass i veckan. I och för sig, gympasset kan jag delvis köra hemma, inte exakt lika men jag kan hitta liknande övningar att göra med kettlebells. Och funkar det inte så är det så, då får jag tänka om :).



Men nu åker snart ögonen ihop på mig.
God natt!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Hej vännen jag har inte varit här på ett tag ( inte på några andra bloggar heller) Men vad har hänt? Har din bror gått bort? Har inte mycket att säga till tröst, men ta hand om dig, vila och jag skickar många kramar, energi och kraft till dig. / Maria

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!