måndag 2 mars 2015

Magknip

Denna måndag har det varit fullt upp. Mycket att göra på jobbet och sen har det fortsatt så. Efter fritids var det dags att skjutsa lilltösen till dansträning, äldste grabben till fotbollsträningen, handla, hämta lilltösen, åka och fira barnens farfar som fyller år sen hämta grabben från träningen. Väl hemma bestämde jag mig för att sticka ut på en kort joggingrunda innan maken skulle iväg och spela innebandy. Gick väl sådär, när jag har stressat så sätter det sig i magen direkt och jag fick väldiga magknip under rundan och fick sedan rusa in på toaletten, men jag hann i alla fall :).




Men efter dusch och fixande av min middag så har jag slappat i soffan. Började kolla en serie på Netflix, Suits, och det är ju dumt egentligen att börja titta på sådant för nu är jag ju fast, och när ska jag få tid till att titta ;)


Lättfixad middag :), ägg, riskakor med avokado och ett glas med lite extra vitaminer.

Dags för mig att lägga fram kläder till kidsen inför morgondagen och sedan blir det bums i sängen.

Ha det gott!

Kram Jennifer

1 kommentar:

  1. Känner likadant när det gäller serier. Ser en massa bra tips men vågar mig inte på att börja titta :-) Oj vilken dag... inte konstigt att du fick magknip, tur du hann i tid på toan ;-) hihi
    Kram kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!