söndag 26 januari 2014

Nöjda barn

Efter frukost imorse kom lillgossen ner i full fotbollsutstyrsel. Han och lilltösen hade letat fram kläderna :). Nu är det ju bara det att den där tröjan är ju totalfel, jag menar Arsenal, det går ju bara inte måste skaffa honom en Liverpool-tröja ;).




Idag hade vi förväntansfulla barn här hemma, de skulle nämligen få gå på bio med min storebror, lycka! Medan de var på bio tog jag mig ut i skidspåret igen och idag fick jag sällskap av bästa Elin. Även att jag inte direkt orkar prata när jag åker så är det skoj med sällskap. Och sen kom jag hem till nöjda barn, filmen de hade sett var så bra tyckte de, så tack för det brorsan :).

Nu blir det till att hyra film och mysa i soffan. Ha det gott!

Kram Jennifer 

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är, du kommer ju att bli grym på längdskidor.
    Så fin bild på din kille.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har åkt mycket längdskidor som barn, men känner mig ändå som en nybörjare första gångerna jag ska åka. Man får lägga bort kraven på sig själv och åka bara för att det är kul och ett alternativt sätt att träna på. Jag ska köra "Kortvasan" i år och det tycker jag är en lagom sträcka när man aldrig vet om det finns snö att träna på i våra trakter. Skulle dock vilja testa "Halvvasan" någon gång.
    Lycka till i skidspåren!
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!