torsdag 16 januari 2014

Hur har det här gått till???

Igår kom det ett brev med posten som gjorde att jag fick en liten ångestkänsla.
 



Min lille lille gosse fick en inbjudan till förskoleklass till hösten. Hur har det här gått till??? Mina småttingar, snart har jag bara skolbarn. Jag hinner inte med, vill stoppa tiden lite nu. Nu måste jag verkligen ta vara på och njuta av våra lediga fredagar för till hösten är det adjöss med dem.


Mina bästa! Tiden går fort, det var länge sedan de var så här små.


Idag vaknade jag med halsont, igen. Trodde det skulle ge med sig under dagen men det gjorde det inte, så jag fick lov att vila från träning. Trampade lite lätt på cykeln bara.

Imorgon är det fredag igen, underbart! Hoppas att ni får en bra sådan.

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Å ja, känner så väl igen den här känslan! Mina små - så stora nu! Vart tar tiden vägen.

    NJUT!!!

    KRAM och ha en fin helg!
    xx

    SvaraRadera
  2. Vilka godingar ni har du och din man!!
    Tiden, ja den rusar iväg... galet fort! Äldsta ringde mig imorse och hade klädproblem, redan problem?? nyss fyllda 9 år.. ojojoj
    ja njut av dina fredagar! Är det bättre på dagis för honom nu, trivs han??

    Den appen ska jag kolla med KB, grymt!
    Vi har ett vintervitt landskap, snön yr på utsidan... lite sol på det så är det ju helt ok!
    Håller med ibland är "ensamma" kvällar rätt sköna hemma! Man gör vad man vill..

    Ha en fortsatt härlig fredag och trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Ja, hur gick det här till? Tycker det var nyss han kom lille J. Och nu f-klass. Njut nu riktigt mycket av varje fredag framöver.

    Trevlig helg! Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Visst går tiden fort! Våra stora fyller 12 i år!!! Snart tonåring och det märks ibland, ska du veta.
    Ha en trevlig helg och hoppas att det halsonda ger med sig. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Tiden går så fort.......Krya på dig. Kram Anette

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!