tisdag 7 januari 2014

Inte alls som jag tänkt mig

Första jobbdagen avklarad och den blev låååång. Började 06.45 och gick hem 19.45. Dagen blev inte alls som jag tänkt mig, allt det jag planerat att göra fick jag lägga åt sidan för att jobba med ett prioriterat problem.




Så kan det gå och på ett sätt är det lite skoj att få hamna "ute i verkligheten" igen. Har slappat lite i soffan och tittat på Maria Wern men nu blir det sängen så blir  det tidigt till jobbet imorgon.

Ha det bra!

Kram Jennifer 

3 kommentarer:

  1. Ja uh ja, Maria Wern tittade vi också på. Mycket frustration hos mig av att kolla på det. Har punktat upp varför i min blogg:-) Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Tittade också på den, håller med Sara mycket frustration.
    Få se om jag ser slutet i kväll eller inte.
    kram

    SvaraRadera
  3. Tittade också på Maria Wern och tänkte ungefär som ovanstående. Jag och kollegan tror att vi vet vem som är mördaren, så nu måste jag ju se kvällens avsnitt bara för att se om vi har rätt!;)
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!