torsdag 22 januari 2015

Svårt att se

Sitter nu i soffan och är faktiskt lite stolt över mig själv. Fast klockan blev mycket och det snöade så tog jag mig ut i skidspåret. Det var tungt före och svårt att se men det kändes riktigt gött efteråt. Men jag måste nog skaffa mig några glasögon för det blev lite jobbigt för ögonen med all snö och svårt att se. 




Hade en rolig dag på jobbet idag men nu har jag tagit helg. Imorgon ska jag hänga med lillgossen till skolan. Det är fortfarande gråt på kvällarna och han vill inte till skolan. Det går inte att få ur honom varför, han säger bara att det är tråkigt. Så det känns bra att få vara med imorgon så får jag se lite hur det är.

Men nu så är det dags att gå och sova. Min plan är att få till ett pass imorgon tidigt på morgonen innan maken åker till jobbet vid 7-tiden.

Ha det!

Kram Jennifer





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!