måndag 12 januari 2015

Blev inte mer spännande än så

Nej då, det blev ingen sjukdom. Än så länge i alla fall, jag känner mig inte helt hundra. Lillgossen verkar ha åkt på en förkylning och snörvlade rejält nu på kvällen, så får se hur han mår imorgon. 

Idag kom det ännu mer snö och nu är det så där vitt och fint ute. Hoppas, hoppas, hoppas att den får ligga kvar. Det är ju så mycket finare och roligare, nu går barnen ut självmant och leker i snön.


Det enda lite jobbiga är att behöva borsta den där bilen. Men just nu gör det mig inte så mycket för jag är bara glad att vi får snö.

Efter jobbet har vi bara tagit det lugnt. Lilltösen följde med en kompis hem, lillgossen var hemma och hjälpte maken med snöskottning. Jag har dammsugit och fixat med tvätt. Det blev inte mer spännande än så idag. Men det kan vara skönt med sådana dagar ibland tycker jag. Och eftersom jag inte känner mig hundra och jag har rejäl träningsvärk så bestämde jag mig för att inte träna efter att jag nattat barnen utan jag slängde mig i soffan. Jag laddade ner första avsnittet av "Stjärnorna på slottet" genom ViaPlay och tog en kopp te och skorpor.




Jag har aldrig tittat på det programmet innan, tyckte det var helt ok. Ett program man kan se när man inte har något annat för sig och det inte är något annat bra på teven.


Gillar att det är tänkvärda ord på tepåsarna :).

Ha det bra fina ni!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!