tisdag 20 januari 2015

Lite spänd och nervös

Idag har lilltösen varit med på sin första skidtävling. Hon var lite spänd och nervös men efteråt var hon så nöjd och glad. Det var en alldeles lagom tävling utan tidtagning, bra för dem att få prova på utan att det blir att kännas allt för allvarligt. Och oj vad roligt det var att få titta på alla duktiga barn.


Full fart och suddig bild :). 

Jag hade en liten tanke att ge mig ut på en skidtur jag också efter att jag nattat barnen. Men klockan var 20.15 när jag var klar och skidorna behövde vallas  så då blev jag lite lat och gav mig ut på en joggingrunda istället. Det där med att valla är nackdelen med skidor.




Tänk att de gånger som man är nära att skippa ett träningspass är de gånger som det känns allra skönast efteråt. Och efter ett pass är det bra gött att få mysa ner sig i soffan en stund. 


Naturell kvarg, hallon, solrosfrön och chiafrön fick det bli som lite kvällsmål nu efter träningen.

Ha det bra!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!