tisdag 18 mars 2014

Tjejvasan 2015

Tjohoooo, nu är jag och ett par kompisar anmälda till Tjejvasan 2015! Det ska bli så roligt så nu längtar jag redan till nästa vinter och håller tummarna för att vi då får en vinter med mängder av snö :).





Det här känns som en start för att så småningom uppfylla min dröm om att någon gång åka hela Vasaloppet. Jag har alltid haft en dröm om att åka Vasaloppet även fast jag inte alls gillat att åka längdskidor förut, det låter ju konstigt men så är det. Men nu gillar jag ju till och med att åka längdskidor så nu tror jag att det kommer att bli ett Vasalopp om några år. Jag måste väl bara lära mig att inte skrika högt i alla nerförsbackar och inte behöva peppa mig genom att prata högt med mig själv när jag ger mig ut i backarna, det är ju kanske aningens pinsamt ;).

Ha det toppen!

Kram Jennifer



6 kommentarer:

  1. Visst ska det bli kul!?! Vi är tre tjejer som är anmälda hittills och som ska åka upp ihop. Nu blir det ordentligt med överkroppsträning inför detta lopp, för nästa år ska jag orka staka hela vägen om det krävs!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. You go girls!!! Kul, och inspirerande! Heja er!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Härligt Jennifer! Du anar inte vad du inspirerar. Du är så jäkla stark och bara kör på. Låter inget stoppa dig. Jag beundrar dig för din beslutsamhet och ditt jävlaranamma. Så kul ni kommer ha och klart att det kommer bli Vasaloppet framöver. Då kommer jag sitta framför tv:n och heja på dig. Och det är bara bra om du låter i backarna för då blir det lättare att se dig på tv. ;)

    Ta hand om dig du fina!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snäll Lotta för din otroligt fina kommentar! Den gör mig alldeles varm i hjärtat.
      Många kramar till dig!

      Radera
  4. Jag håller med Lotta ovan, du inspirerar! Så kul att köra tjejvasan! Jag tror utan tvivel att du klarar det galant!
    Men lite värme kan vi väl få innan vi längtar t 2015 ;-)
    Kram på dig
    Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad kul att du skriver det Sandra, det gör mig jätteglad, tack snälla du!
      Varma kramar till dig!

      Radera

Tack fina för din kommentar!