söndag 16 mars 2014

Jä#%a skit

Helv*#es, jä#%a, skit. Idag gjorde jag illa mig när jag körde bänkpress. Jag kände när jag lyfte av stången att det gjorde ont, jag låg fel. Men sen körde jag på som vanligt, vilket troligen var dumt gjort. Det blev nog en liten bristning, håller tummarna för att det är en väldigt liten bristning så att jag snabbt är tillbaka igen. Jag vill inte gärna tappa nu när jag kör ett nytt program :(. 
Jag tog mig ett varmt bad efter passet, hoppas det gjorde gott för den onda muskeln. Ja ja, jag kan i alla fall träna ben och mage så jag ska inte klaga mer.




Annars har det varit en bra dag. Vi hämtade kidsen hos kusinerna och sedan åkte vi till vänner som bjöd på lunch. En god söndagsstek serverades, sååå gott! Måste bli bättre på att göra stek, det är ju enkelt och gott. Lite lek för kidsen hanns med också innan det var dags att åka och titta på grabbens match. Det blev tyvärr storstryk och grabben gjorde illa sig :(.

Nej, nu är det dags att sluta ögonen och sova.

Ha det!

Kram Jennifer 

7 kommentarer:

  1. Hoppas att du inte har lika ont idag... Tråkigt när du satt igång nu!
    Vilken härlig lördagskväll du hade, eller? Ibland är det rätt (tycker jag) skönt att vara ensam hemma! Min man jobbar ju skift så det är lite ensam kvällar då å då!

    Ha en härlig måndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går över snart! Ha en bra måndag! :)

    SvaraRadera
  3. ajaj lät inte kul alls det. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Var rädd om dig! Hoppas det onda snart går över. Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Aj!! Hoppas att det känns bättre idag. Kram.

    SvaraRadera
  6. Take care! Skönt att ni hade en härlig söndag i alla fall! kram Caroline

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!