fredag 21 mars 2014

Det blev några "fighter"

Soffmyset har börjat, härligt! Annars så startade jag denna fredag som jag brukar, med ett träningspass. Idag blev det ett pass på spinningcykeln. Min häl har börjat ge sig till känna igen så jag får variera mig lite och inte köra för mycket löpning, vill inte få så där superont igen.





Jag bläddrade i toppHÄLSA vid frukosten och hittade lite Må-bra-tips från Magdalena Graaf :).





Vi behöver få lite ordning på barnens kläder, har ingen riktigt garderob inte hller plats för någon. Så idag åkte jag och kidsen till IKEA för att se om vi kunde få några smarta idéer. Nja, det gick så där, men jag tror nog att jag vet hur jag kommer att göra. Men att ha en trött gosse med på IKEA är ingen höjdare kan jag lova, det blev några "fighter" mellan oss. Men det slutade bra i alla fall och vi tyckte att vi var värda var sin mjukglass.






Jag hann även med ett besök hos "frissan", min lilltös fixade håret på mig och stylade mig med smycken och så bjöd hon på en cafe latte :).


Så här blev resultatet, fick en härligt gul slinga i luggen ;).

Men nu ni, är det dags att lägga undan datorn, plocka fram godsakerna, mysa och titta på Let´s Dance.

Må så gott!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Hej där, vad glad jag blir av ditt inlägg. Härligt! Fredagar är ju bara så sköna. Älskar dem.

    Hoppas helgen fortsätter i samma stil!


    KRAM och tack för din rara hälsning <3

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Vilka bra må bra tips! En dag när man struntar i alla måsten låter klokt:) Snygg frisyr hon kan fixa din dotter och bjuder på kaffe också:)
    Ha det bäst kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Hahaha underbart med en frisör hemma, det har jag också ibland och det är såå gott när de pysslar om en med sina små händer! När jag bodde i USA var jag på bio själv en gång men det har jag aldrig gjort om. Jag kände mig så ensam... Fast att ha egen tid är jätteviktigt. Jag njuter av mina springturer det är verkligen återhämtning!

    KRam

    SvaraRadera
  4. Snygg frisyr! Känner igen det där med fighterna.....
    Ha en fin kväll och helg! Krsm

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!