tisdag 11 mars 2014

Mysa på

Att få sitta och mysa i soffan med den här lilla gossen, det gör gott för själen det. Än så länge gillar han att sitta och mysa så det gäller att ta vara på det och mysa på :).




En till sak som gör gott för själen är träning. Idag kände jag mig dock döende under själva passet, men efteråt är det alltid lika skönt :). Jag har inte kört särskilt mycket löpning nu på slutet så idag när jag körde korta intervaller så gick det fruktansvärt tungt, jag blev totalt slut. Så nu är det bara att sätta igång med löpträningen igen och så hoppas jag att min häl kommer att hålla.





Nu är jag galet trött så det blir till att hoppa i sängen.

Må så gott!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Mysa och träning - perfekt kombo!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Håller med, mys och träning - kan det bli så mycket bättre!?

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!