måndag 24 mars 2014

Röd under näsan

Måndagen går mot sitt slut och inte vilken måndag som helst, idag fyller en av mina fina systrar år. Så efter jobb blev det till att skynda hem, fixa lite middag och sedan åka iväg på födelsedagsfika :).




Stängde in mig på kontoret på jobbet idag. Så himla snorig så jag försökte hålla mig undan mina kollegor, hoppas jag inte smittar ner dem. Hade inga näsdukar så det fick bli en toarulle på bordet och det gick åt mängder kan jag lova, är alldeles röd under näsan :).


Nu är det fåtöljen och en kopp te som gäller innan det är dags för sängen.


Min lille gosse har bäddat ner sina gosedjur så fint, nu sover de sött.


Ha det så bra!

Kram Jennifer 

6 kommentarer:

  1. Trist att du fortfarande är förkyld :(. Hoppas det försvinner lika snabbt som det kom!

    En krya-kram kommer här! KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina! Skickar en krya-kram till dig också!

      Radera
  2. Nääää... Usch och fy att du gått och blivit förkyld! Inget vidare med förkylda barn heller! Bra att du lyssnade på kroppen och ställde in träningen i helgen...
    Men lite kalas fika lät ju inte fel, grattis till din syster!
    Själv är jag trött efter helgens festligheter men kul var det så det är bara att bita ihop!
    Läggdags inom fem minuter ;-)
    Krya på dig
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sandra!
      Trött efter roligheter känns ju ändå okej :). Kram Jennifer

      Radera
  3. Hoppas ni får ett trevligt firande - och att du kryar på dig snart, en gång för alla. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för krya-hälsningen! Kram Jennifer

      Radera

Tack fina för din kommentar!