onsdag 14 augusti 2013

Tvungen att ringa

Sådär ja, första jobbdagen avklarad och det känns knappt som att jag har haft semester ;). Och hur gick det då för lilltösen? Det hade ju gått hur bra som helst, inga bekymmer alls. Maken lämnade henne imorse och det hade gått bra, men när klockan var 9.30 så kunde jag inte hålla mig, jag var tvungen att ringa och höra hur det gick. Jaja, jag vet det är fånigt men det kändes så skönt att få höra att allt gick bra och att hon hade roligt, då kunde jag släppa oron och ägna mig helt till jobbet.



Det var en riktigt nöjd tjej som jag hämtade på fritids och hon berättade stolt att hon hade ätit både frukost, lunch och mellanmål där.



Förkylningen går åt rätt håll men jag har fortfarande hosta så jag får ta det lugnt gällande träning. Ikväll blev det i alla fall en pw i Mellsta med en vän,  kändes riktigt skönt att få en lite jobbigare promenad då vi valde ett spår med en hel del backar.

Här har vi precis sett klart på fotbollen, Sverige-Norge, så nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen.

Må så gott!

Kram Jennifer

11 kommentarer:

  1. Härligt!!!! Hon ser supernöjd ut!!

    Tycker du gjorde helt rätt som ringde!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt! Stora, stora tjejen :)

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Topp!!! Och vilken glad och lycklig tös. Underbart!

    Skönt att din förkylning går åt rätt håll.

    KRAM!!

    SvaraRadera
  4. Att vara fånig är MRIS - Mammors Rätt I Samhället. Helt normalt!
    Kram:))

    SvaraRadera
  5. Så härligt att det gick bra, det är väl klart att du ska ringa om det lättar hjärtat! Helt rätt!
    Igår var det också jobb för mig, underlig känsla när det kändes som man gick hem igår... Idag är jag ledig och sen jobb imorgon igen..
    Jag har också fått hosta nu, skit är det men jag kom ut på en härlig promenad igår kväll sen gick jag och lade mig tidigt...
    Det är Midnattsloppet den 24e så nu känns det tungt att inte kunna träna som jag vill inför detta :-(

    Ha en bra dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Härligt att det gick så bra!:) Klart det är bättre att ringa än att sitta och oroa sig!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Härligt när första dagen är gjord. Självklart ska du ringa istället för att sitta och fundera.
    Skönt att förkylningen går åt rätt håll även om det tar tid.
    Kram.

    SvaraRadera
  8. Underbart att det gick bra, och såklart ska man ringa. Finns ju inget bättre än att höra att allt ärbra.
    kram

    SvaraRadera
  9. Å det är alltid bäst att ringa, inte sitta och oroa sig... ofta i onödan:)

    SvaraRadera
  10. Är inte så konstigt att man ringer - hur de har det i början på sina skolor/ fritids är ju en hjärtesak! Fin hon är! Kram Sara

    SvaraRadera
  11. Håller med dig! Vart tog semestern vägen?? Skulle lätt kunna vara ledig en månad till :)

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!