torsdag 28 augusti 2014

Tacksam

Tjoho, äntligen framsteg med köket! Golvet är lagt och skåp har börjats skruvats ihop. Börjar få lite hopp om att vi faktiskt kommer att få ett kök ;).

Annars har det varit fullt upp, utbildning, handling, laga mat, föräldramöte och när jag hade tänkt träna, typ halvnio nu på kvällen, behövdes det hjälp i det blivande köket så då fick jag prioritera det istället. Får bli ett morgonpass imorgon.


Känns som det går bra nu, tänk om jag kunde ha turen att få ett litet tillskott i kassan också ;).


Ligger nu i sängen och känner mig tacksam över så många saker. All hjälp vi fått av svärfar med renoveringen, att lillgossen trivs bra i skolan, att lilltösen verkar ha fått en otroligt bra lärare och att jag har en sådan fantastisk tonåring som är så himlans snäll, det är några av sakerna men det finns mycket mer :).

Ha det bra!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!