måndag 18 augusti 2014

Han tyckte vi skulle ta ledigt igen

Svisch sa det så var första jobbdagen avklarad. Kändes helt ok att börja jobba igen ändå och nu får man ju längta till helgmyset :).


Lite frukost och genomgång av mailen.


Det hade gått bra för lillgossen på fritids idag enligt maken. Men han själv var inte direkt överförtjust i det men han höll med om att det hade gått bra. Fast han tyckte vi skulle ta ledigt igen nu :).

Jag vill fortsätta att testa hur mitt knä håller för löpning så idag tog vi oss en cykel- och joggingrunda hela familjen utom äldste grabben. 




En runda på tre km, och jag säger bara det, shit vad jag har tappat flåset nu när mitt knä varit skadat. Jag blev helt färdig, de höll ganska högt tempo på cyklarna, så det var tur att de ville stanna och titta på hästarna så att jag fick pusta lite ;). Knät protesterar lite nu men inte så farligt.





Men nu är det hög tid att sluta ögonen för imorgon är det morgonträning som gäller, annars hinns det inte med.

Ha det!

Kram Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!