tisdag 3 december 2013

Pissdag

Usch för den här dagen, tur den är över. Det har känts som en, ursäkta uttrycket, en jävla pissdag. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför jag känner så men det kändes som att allt gick fel på jobbet. Vi hade besökare och det kändes som att allt var bortblåst i mitt huvud och jag kände mig så puckad.

Ja ja, som tur var så blev jag på bättre humör när jag var på lilltösens gymnastikuppvisning, de var så härliga och duktiga.


En lite nervös tjej väntar på sin tur :).

Nu blir det till att försöka mig på lite avslappning så att jag släpper mina negativa tankar som gör att jag har svårt att varva ner. Så hoppas jag på god sömn och en positiv känsla imorgon, nu glömmer jag denna dag och försöker styra om mina tankar.


(Bild från Pinterest.)

Ha det! 

Kram Jennifer 



1 kommentar:

  1. Bra att den dåliga dagen är över. I dag är det en ny dag och den kommer bli bra!

    Roligt med gymnastikuppvisning :)

    Stor kram Carina

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!