söndag 22 december 2013

Några fler gråa hårstrån på huvudet

Blev väckt med skönsång och paket idag. Ett år äldre, några fler gråa hårstrån på huvudet och några rynkor rikare. Väljer att se dem som skrattrynkor då är det lättare att tycka om dem :).



Lite dukning inför födelsedagsfika pågår. Det blir ett stort gäng som kommer hit, det blir så när man har många syskon och härligt är väl det :).


Igår kom en fin vän förbi med ett paket. Det var den här fina tavlan i som hon har gjort. Gissa om jag blev glad? Tack bästa Linda!
(bilden gör inte tavlan rättvis riktigt, det är så mörkt hela tiden så det är svårt att få till bra foton.





Jag önskar er en fin dag!

Kram Jennifer

7 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra för dig idag :-)
    Hoppas du får en fantastisk födelsedag.
    Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Åh, stort grattis på dig. Hoppas du får en riktigt fin dag. Kram.

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis på din födelsedag hurra hurra hurra hurra!
    Hoppas du blir rejält bortskäm och har en fantastisk dag!!
    Vilken fin presen från din vän!

    Trevlig advent
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  4. Grattis på din dag!
    Vilken fin tavla! Jag är verkligen förälskad i dalahästar.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Idag känns måndagen som en fredag!
    Jag önskar dig och dina en riktigt god jul!
    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  6. Grattis på din födelsedag och vilken fin tavla du fick! Ha det så bra i jul och jag önskar dig en riktigt fin helg! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  7. Vilken fin kopp!
    Grattis i efterskott!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!