fredag 6 december 2013

Är väl lite knäpp

Oj oj vad det har snöat, jag som gillar snö är toknöjd :). Fast jag ska erkänna att jag svor lite efter det att jag lämnat lilltösen i skolan och kommer hem och inte kan köra upp på gården för den himla snövallen som plogats upp på uppfarten. Blev till att stanna bilen på vägen och skotta bort vallen. När bilen väl var perkerad på gården så skottade jag med glädje undan det andra med vinden som ven runt om mig. Jag är väl lite knäpp men jag gillar det faktiskt :).

Förmiddagen gick i ett huj och sedan var det dags att hämta från skolan och hem för att ta emot härliga vänner för att julpyssla och fika. Vi fick en fin eftermiddag tillsammans och jag är enormt tacksam över att ha så fina vänner.







Nu sover kidsen och eftersom maken och grabben är i Liverpool så ska jag mysa ner mig i soffan nu och titta på The Holiday, en måstefilm i juletider ;).





Imorgon bär det av till Örebro till fina lillasyster och hennes sambo. Ha en riktigt bra helg!

Kram Jennifer

3 kommentarer:

  1. Ah, så mysigt!!! Lovely. Så ska en fredag tas ;)

    Ha en härlig helg och njut av fina Örebro!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för i går!! Så mysigt att få pyssla, fika och framför allt umgås :).

    Hoppas ni får en kanonhelg i Örebro!

    Stor kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också snön! Skotta snö gör jag gärna, gratis träning hehe...
    Vilken mysig fredag hoppas du haft en härlig lördag!
    Nu ska jag iväg till min vän och dricka hennes hemmagjorda glögg :-)

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!