fredag 15 november 2013

Slappardag

Nog var jag trött även denna morgon, men jag hade inga förkylningskänningar så jag masade mig ur sängen och tog mig iväg till gymmet. Och även att det kan ta emot före så är det så skönt när det är gjort och särskilt så här när det är fredag för då vill jag helst bara i mysa i soffan på kvällen :).




Tänkte att jag skulle fixa till med bra ljus och fota med riktiga kameran på de saker jag köpte på glasverandan häromkvällen. Men jag är för lat, orkar inte hålla på, så nu blir det en "fulbild" tagen med telefonen. Jag vet inte, just nu orkar jag inte fota och fixa med bilder, det som jag vanligtvis tycker är jätteskoj. Men det är väl sådär, det går lite upp ner.


Det blev lite shopping av julpynt och så ett halsband när jag var på Glasverandan, men som sagt, jag skulle kunnat shoppa betydligt mer om plånboken hade tillåtit det.


Jag har nyss förlorat ett antal gånger i kortspelet "Planes" och det är nog tur att jag förlorade för då slapp jag höra på raseriutbrott ;).





Funderar lite över vad vi ska hitta på jag och lillgossen. Men jag tror nog att vi kör en riktig slappardag och bara myser här hemma med film och spel. Vi är trötta båda två, jag kan känna lite att jag måste hitta på en massa när vi är lediga jag och lillgossen. Men så är det ju faktiskt inte. Vi kan göra precis det som faller oss in och är vi trötta så är det ju faktiskt inget fel i att vila och ta det lugnt (något jag måste träna på).


Men nu blir det på med lite bra musik, (den här låten) och fixa undan det sista efter frukosten. Ha en toppenbra fredag!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Vilken mysig affär.. fina saker fick du iaf med dig hem!
    Jag tycker tel bilder funkar dom med!
    Ibland kan det vara rätt skönt att bara vara hemma och inte skynda eller stressa bara för att man är ledig! Skönt med avklarad träning, du är grym! Själv har förkylningen satt sig i bihålorna, suck! har gått och lagt mig riktigt tidigt denna veckan! Huvudet är tjockt tjockt! ska strax kila från jobbet och ta en liten powernap innan det är dags för restaurang ikväll med gaml avänner!

    Ha en trevlig kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Använder sällan min systemkamera tyvärr... Det är nästan så lite så att man skäms. Telefonen har verkligen tagit över. :-P :-)

    SvaraRadera
  3. Samma här. Det är ju så smidigt å ta foton med mobilen :-)
    Jag försöker tänka som så att när sonen är på dagis hela dagarna så är det full fart och då är det nog bra med lite mysdagar hemma :-) även om jag märker att vi oftare blir osams om det blir för segt. Gäller å ha en bra balans. Ha en bra helg nu och fortsätt förlora i spelet ;-) Kram Katja

    SvaraRadera
  4. Låter som om ni kommer att få en riktigt skön dag.
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!